27 November 2012

Taiping-Cameron


eh..eh..lama giler tak hapdate blog ek..kalo dah boleh besawang blog kompem dah besawang...
thanks la kpd enchek adi yg dok ingatkan aku psl blog...ceh mcm ramai pembaca..blog ni utk mengisi masa lapang...tp rasanya macam tak bape nk ade je masa lapang..huhuhuhu..
 
wokeh berbalik kpd tajuk..ni aritu aku tak igt dah bile datenye..boipren aku ade job kat tepeng..so die pon dgn penuh rasa kasih sayang ajak aku g join skali..aku pon dengan penuh rasa malu2 sambil kembang kempis perot yg tak bape nk kempis ni tekinja2 la nk ikot, padahal bkn best pon duduk la ko dgn anak2 kat htl..die g memerah keringat mencari sesuap(yeke sesuap???tgk badan aku pon tau tlebih suap..hahahaha) nasi untuk family...
 

ha..tgk tu kat taman tasik tepeng...(eksaited giler sbb g dl time darjah 4 mane nk igt)
 

 ni je la gambo kiteorg kat tepeng..sebab die abis tangkap gambo pon dah kul 6 petang rushing nak balik KL sebab esok mau keje.....
 
yeke esoknya nk keje???ye..itu la yg berlegar2 difikiran aku n boipren aku...lpstu aku lak tgediks nk mkn mee udg..die pon trus je memandu ke kuala sepetang dan kebetulan time tu memang dah petang.
lepas dah memampatkan perut maka bergerak la meninggalkan kedai mee udang kalo tak, mau aku duduk situ selagi udang kat kedai tu tak abis (almaklumla aku memang obses dengan udang)
okey next phentian kami berhenti di RnR bkt gantang n kebetulan dah mgrb so aku singgah solat mgrb dl n aku mandikan anak2 sbb takot smpi KL dah mlm..siap sudah smua kami teruskan perjalan..anak2 smua dah tido aku jd peneman setia boipren aku sambil2 tu borak2 tetibe boipren aku ckp..
 
B : yang..g cameron nak???
A : (haih..td ko yg ckp kne balik keje byk ade mesyuarat lembaga la, pontianak la, ape la)*tp tak kua la dr mulut aku yg munggil ni* -eh..nk la..sambil senyum2 gatai..
B : baju spare ade tak???
A : ade..ayang kan mmg slalu bwk bju byk tak pyh riso..(senyum)

terus la die pon kua ikut exit spg pulai time tu jam dah menunjukan kul 9.43 mlm..tawakal je la kate boipren aku...tp dlm ati aku still takot sebab gelap n jarang2 nampak kete...rasanya pejalanan kami mkn masa dkt 2 jam lbih..sebab ujan yg lebat..so aku ckp dgn boipren aku nmpk je hotel 1st trus je check in memandangkan time sampai tu dah jam 12 mlm tepat..so dpt hotel star regency rege boleh tahan rm80 tp bilik tak leh tahan..mcm bilik bhantu...masuk je bilik bau busukkkk tgk keadaan bilik yg byk sawang n suram ati dah tak sedap..tengok lak keadaan bilik air "YA ALLAH"...macam bilik air ape ntah..tak tau nk ckp, dgn kotornya baunye..trus aku ckp dgn boipren cari htl lain..SANGAT TAK SELESA..so die pon pegi cari hotel lain sementara aku n anak2 tunggu kat hotel STARRRR regency yg berstar2 tu...
bila boipren aku dah dapat hotel lain kami pon trus bpindah ke hotel bkenaan..aku pon tak igt ape name hotel yg kami tido...tengok n layan la gamba hotel yg kami duduk ni..sangat selesa mahal tak pe asalkan selesa..tp hotel STAR tu tak pulang duit kami walaupon kami hanya duduk disitu tak smpi 30 minit..tak pe semoga ALLAH je balas layanan yg 'baik' dr hotel tu kpd kami...

wokey layan la gambo2 yg tak bape nk byk...aku dah pening nk taip panjang lebo....
 

ni la hotel yg selesa n best...ni baru star...hotel ni atas bukit.....
 
Kami duduk kat 106 C (ceh nk bgtau jgk tu...)

tengok kadek baby mula2 pakai sweater n stoking...
 


 









Ha..tengok sweater tak de stoking tak de..die bukak sendiri..padahal sejuk tu

wow seksinye kakak nampak perottt





ha...ni la hotel Star yg berstar2 tu


sory la abang...tak de gamba abang la..mcm percutian kiteorg bertiga lak...hahahaha

No comments:

Post a Comment